Zet jouw beursdeelname extra kracht bij door de inzet van één of meerdere promotiemiddelen voor, tijdens of na de beurs. Door het inzetten van een totaalcampagne verhoog je het aantal contactmomenten met jouw doelgroep, waardoor je vaker zichtbaar bent in de buyer journey.
Extra promotiemiddelen zorgen voor betere resultaten
Door ons aanbod van promotiemiddelen kun jij als bedrijf op meerdere momenten contact leggen met je doelgroep. Als je vaker een contactmoment creëert met je doelgroep - het liefst in verschillende fases van de buyer journey - zul je in de nabije toekomst meer conversies realiseren dan wanneer je bedrijf alleen op de beursvloer aanwezig is.
Om je optimaal in jouw marketingdoelstellingen te kunnen ondersteunen bieden wij verschillende promotiemiddelen. Denk hierbij aan online zichtbaarheid door middel van banners, het promoten van je whitepaper, een advertorial/advertentie in de beursspecial van Computable, en nog veel meer.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op voor een advies op maat!