Whitepaper samenvatting

Praktijkvoorbeeld van hoe een OEM Visual Analytics integreert en aanbiedt aan haar klanten

Praktijkvoorbeeld van hoe een OEM Visual Analytics integreert en aanbiedt aan haar klanten

De Omega Group, opgericht met de missie om geografisch-gebaseerde data te bieden aan haar klanten, proefde bij veel publieke veiligheidsinstanties de dringende behoefte om hun geografisch-gebaseerde (GIS) data vanuit verschillende bronnen zelf te kunnen combineren, analyseren en visualiseren. Daarvoor moest de Omega Group in staat zijn snel applicaties te kunnen ontwikkelen om deze functionaliteit aan te kunnen bieden. Maar hoe?

Na het evalueren van oplossingen van verschillende leveranciers, groot en klein, werd de Omega Group uiteindelijk OEM partner van Qlik. Deze case study laat zien hoe het relatief kleine ontwikkelingsteam van Omega de applicaties in minder dan 6 maanden op de markt heeft kunnen brengen dankzij het integreren van de data management en –analytics oplossing van Qlik, genaamd QlikView.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: Qlik
Kenmerken:
Publicatie datum: 22-12-2015
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Qlik

Lees ook

ICT vacatures
Hoofdmediapartner

computable-logo-2009-zwart-groot-formaat.jpg

Mediapartners