Customer Data Strategieën voor Dummies

16-03-2017 | Stephanie Diamond | pdf | EN | Whitepaper
Customer Data Strategieën voor Dummies

Het opbouwen van betekenisvolle relaties met klanten vereist een reeks van uitstekende klantervaringen, online en offline. Om die ervaringen te creëren, moeten marketeers begrijpen wie hun klanten zijn, welke producten ze bezitten en wat hun voorkeuren zijn. Helaas beschikken ze vaak niet over de juiste informatie op het juiste moment.

Uitstekende customer experiences beginnen met goede data en kwalitatieve hoogwaardige data verkrijg je niet zomaar. Klantdata zijn een strategische asset en in deze "Customer Data Strategieën voor Dummies” leert u hoe u uw klantdata kunt beheren.

Download dit E-book om te leren over:

  • De rol van kwalitatief hoogwaardige data in de customer experience
  • Veelgemaakte strategische misstappen met klantdata en hoe u deze kunt vermijden
  • Het ontwikkelen van next-generation customer 360 view
  • Wat succesvolle marketeers weten over data management



Meer dan ooit tevoren is customer experience een competitieve differentiator. Dit E-book is niet alleen bedoeld als een technologische leidraad, maar biedt vooral een succesvolle boost voor uw data management strategie om ervoor te zorgen dat uw marketinginspanningen, de juiste aanbiedingen op het juiste moment voor de juiste klanten creëren.

MyExpo

Login voor uw persoonlijke MyExpo omgeving.
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten?