Een online communicatieplatform voor diverse onderwijsdoelgroepen bij Universiteit Utrecht. Wie, wat, waar en natuurlijk hoe?

Door: Finalist
06-04-2017 | Finalist | pdf | NL | Reference Case
Een online communicatieplatform voor diverse onderwijsdoelgroepen bij Universiteit Utrecht. Wie, wat, waar en natuurlijk hoe?

De ontwikkeling van een duurzame samenleving is één van de grootste uitdagingen in de 21e eeuw. De Universiteit Utrecht neemt haar maatschappelijke verantwoordelijkheid om hier een actieve bijdrage aan te leveren. Met zeven faculteiten bestrijkt de Universiteit het hele wetenschappelijke spectrum van onderzoek en onderwijs.

De Universiteit Utrecht was al begonnen met het verbeteren van de online communicatiestrategie van verschillende doelgroepen door middel van een OCP (online communicatie platform). Met deze strategie willen zij een goede aansluiting blijven houden met de doelgroep, heldere en eenduidige communicatie verzorgen en een sterke online beleving van het merk. Binnen het platform moesten vijf doelgroepengerichte sites gebouwd worden, namelijk: het intranet, de bachelor site, de mastersite, de studentensite en de corporate website.

Lees in deze reference case hoe Finalist dit voor de Universiteit Utrecht gerealiseerd heeft.

MyExpo

Login voor uw persoonlijke MyExpo omgeving.
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten?