Whitepaper samenvatting

Vervaging van de grenzen tussen fabrikanten, distributeurs en detailhandelaren

Vervaging van de grenzen tussen fabrikanten, distributeurs en detailhandelaren

Het is geen geheim dat de eens zo duidelijke verschillen tussen fabrikanten, distributeurs en detailhandelaars zijn weggevaagd. 

Fabrikanten verkopen steeds vaker rechtstreeks aan eindgebruikers, distributeurs verkopen direct aan eindgebruikers en breiden hun diensten uit met lichte assemblage en productie en bieden in sommige gevallen hun eigen merkproductlijnen aan. Ondertussen vertrouwen retailers steeds meer op private label-producten om marges en loyaliteit te genereren, waarbij ze in wezen de rol van merkeigenaar op zich nemen en de uitbestede productie beheren. 

In dit rapport onderzoeken we wat er gebeurt wanneer een bedrijf een combinatie van een fabrikant, groothandel en/of detailhandelaar wordt en hoe dit invloed heeft op partnerschappen, services, verdienmodellen en de systeemvereisten van een bedrijf.

FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 07-08-2018
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Oracle

Lees ook

ICT vacatures
Hoofdmediapartner

Computable

Mediapartners