Whitepaper samenvatting

Transformeer uw IT Service Desk met Self-Service, Knowledge Management, Automatisering & AI

Transformeer uw IT Service Desk met Self-Service, Knowledge Management, Automatisering & AI
De meeste IT service desks willen beter, sneller, goedkoper werken, maar wat moet uw service desk doen om van goed, geweldig te worden?

Deze whitepaper biedt u tien tips om uw IT service desk te professionaliseren middels drie belangrijke IT service management (ITSM) capaciteiten - self-service, knowledge management, automatisering en artificial intelligence (AI), en gaat ook in op de valkuilen die u moet voorkomen om succesvol te zijn.

In deze whitepaper leert u over: 

- De meest voorkomende IT service desk uitdagingen
- Veel voorkomende fouten op het gebied van self-service, knowledge management, automatisering en AI  
- Hoe u het beste kunt slagen met hoogwaardige dienstverlening
- De rol van AI op het gebied van IT support activiteiten
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 04-02-2020
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Axios Systems

Lees ook

ICT vacatures
Hoofdmediapartner

computable-logo-2009-zwart-groot-formaat.jpg

Mediapartners