Whitepaper samenvatting

Klantenservice voor de gezondheidszorg; Verbeter de ervaringen van patiënten en personeel met efficiënte service

Klantenservice voor de gezondheidszorg; Verbeter de ervaringen van patiënten en personeel met efficiënte service
De complexe aard van de gezondheidszorg, met zijn ongelijksoortige systemen, papieren dossiers en verspreide zorgverleners, creëert obstakels voor het leveren van naadloze, consistente zorg. Niet op elkaar aangesloten processen en mensen verhogen de kosten en verhinderen een end-to-end service-ervaring.

Hoe kunt u uw activiteiten stroomlijnen en digitaliseren om patiënten en zorgverleners sneller en met minder wrijving van dienst te zijn? Iedereen heeft een slimmere manier van werken nodig. Lees verder om te ontdekken hoe u silo's kunt doorbreken, proactiever kunt zijn en de klanttevredenheid kunt verbeteren.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 26-01-2021
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: ServiceNow

Lees ook

ICT vacatures
Hoofdmediapartner

computable-logo-2009-zwart-groot-formaat.jpg

Mediapartners